BlueAssist gebruiken
BlueAssist gebruikt eenvoudige hulpmiddelen. Een kaartje, met de hand geschreven of afgedrukt, een app op de smartphone. De tekst is een vraag om een steuntje in de rug.
“Op welk perron komt de trein naar Arnhem?”
“Wilt u mij even waarschuwen als we op het station Barneveld zijn?”.
Simpele vragen, simpel om even te helpen.
De kaartjes kun je bestellen of afdrukken op deze website.
De app kun je (gratis) downloaden in de app-store.
BlueAssist vraag beantwoorden
En zie je iemand met zo’n vraag? Jij kunt helpen door de vraag te beantwoorden. Iemand helpen, geeft je een goed gevoel. Je krijgt een dankjewel en je geeft een BlueAssist-gebruiker bovendien de kans om meer alleen op pad te kunnen.
BlueAssist mogelijk maken
Als organisatie BlueAssist inzetten voor de mensen die je begeleidt? Wij helpen je daar graag bij.
Vertegenwoordig jij een gemeente en ben je geïnteresseerd in wat BlueAssist voor jouw inwoners kan betekenen? Neem contact op.
Vertegenwoordig je een bedrijf? We komen graag een keer uitleggen hoe je BlueAssist kunt inzetten om maximale service te bieden aan mensen die moeilijk begrijpen en begrepen worden.